Zamknij

Harmonia finansów na miarę Twoich potrzeb

  • Napisz e-mail

  • Zadzwoń

    22-188-44-33
  • PON. - PT. (8:00-16:00)

    Dostępność naszego biura obsługi

MonPay w pytaniach i odpowiedziach

monPay w pytaniach i odpowiedziach

Płatności w czasach niepewności, czyli MonPay PYTANIE #001

Jaki jest czas i forma uruchomienia platformy MonPay?

Platforma jest przygotowana aby proces uruchomienia i wdrożenia odbył się w sposób całkowicie zdalny. Podpisanie umowy, szkolenie, wdrożenie systemu i obsługa powdrożeniowa może odbyć się 100% w sposób nie wymagający bezpośredniego kontaktu.


Czas szkolenia i wdrożenia zależny jest od wielu czynników. Przy pełnym zaangażowaniu ze strony klienta szacujemy, że trwa od tygodnia do miesiąca.

Płatności w czasach niepewności, czyli MonPay PYTANIE #002

Jaka jest skuteczność MonPay?

Testując system w firmie telekomunikacyjnej obsługującej 4 000 klientów (firma monitoruje płatności we własnym zakresie) porównaliśmy dane spłacalności zobowiązań przez abonentów przed i po wdrożeniu:

Płatności w czasach niepewności, czyli MonPay PYTANIE #003

Jak zintegrować monPay z moimi systemami informatycznymi?

MonPay jest dostosowany do współpracy niemaz z każdym systemem na rynku. Zaletą rozwiązania naszej platformy MonPay jest pełna fleksyjność czyli moduł adaptacyjny umożliwiający dostosowanie się do większości systemów obecnych na rynku. Pracuje ona w dwóch wariantach. Pierwszy to zaczytywanie plików klienta w formacie CSV, drugi to połączenie platformy MonPay bezpośrednio z systemem informatycznym klienta za pomocą modułu WebAPI. W każdym z przypadków nas zespół programistyczny zapewnia pełen support techniczny zarówno w jednym jak i drugim przypadku.